Partensa pe Neustift

16 Lug

Alua figgeu ghe semmo! Se parte pe anâ a Neusfit, che o l’è in Austria pe chi no o saive.
Mi e me muggè aveimo prenotou già da due meixi, che l’è megio, e poi l’aïa de montagna ghe fa ben a me muggè, i figgeu son grandi e in ritiro no ghe vengan ciu l’ultima vott-a son venui in Val d’Aotta che l’allenava o Pillon.
A Neustift l’anno scorso ghe arriva a notissia da retrocession, e tutti i beli zeugatori che gh’aveimo son aneti via comm-e o vento, ques’anno han retrocesso a Juve, a Lazio e a Fiorentinn-a, a serie B saja ciù difissile, anche se gh’han dou de li belli punti de penalissasion, ma ghe dovemmo provà de longo, che noiatri semmo na tifoseria de serie A, anzi unn-a de le migliori d’Europa, che solo quella gran belina di Spinelli ci portou in Europa, ma le o l’eja na gran belina, e gha vendou tutti, e poi semmo fini-i in B, che a l’è tutta colpa seu!
A noiatri ghan massacrou, l’è giusto che scian duri anche con sti chi che de dâto l’anno passou ce dixevan de tutto.
Un po’ me spiaxe pe’ Valvassori che o l’eja in brav’omm-o, ma o saveimo comm-e l’è o Prescidente, l’anno passou in C o l’eja un Santo e quelle beline do Secolo ghe l’aveivan con l’è, quest’anno però semmo noiatri che dimmo che è na belina, che a rovinou o Zena e che s’è anche comprou i giornalisti. Finalmente ghe semmo adescia e l’avemmo capia comm-e a l’è. Noiatri semmo o Zena, e noiatri semmo quelli che g’han ragion!
O giocattolaio ha comprou Adailton, che o vegne da o Veronn-a, e un Argentin, Nieto, che speremmo nu sia comm-e Lopez, ma comm-e Diego. Poi o l’ha comprou un che zogava in ta serie D, ma mi me digg-o… Certo, l’hanno passou, quando l’eja un Santo, aveiva comprou o bomber de Pria Roggia, ma quest’anno l’è una belina, quindi l’avrà comprou de le beline!
Ma comunque sempre viva o Zena!

Annunci

2 Risposte to “Partensa pe Neustift”

  1. spassky luglio 16, 2006 a 9:53 am #

    Belin mi me dumandu cumme se pòe cattà di ravatti cumme quelli de l’annu passòu. Ancun d’assae che st’annu semmu riuscìi a tegnìse u Coppola, che me pà in bravu germàn, e u l’ha faetu in bellu campiunatu. Pòe ho lezzùu che nu se riesce a truvà da vende quelle belin-ne che ghe voè du curaggiu a ciamàli zuguèi, u Lopez e u Mamede. Ti voè vei che l’annu che vegne se i truvemmu turna in tè corne noiatri? Se cunvinsemmu a Juventus a piggiàseli semmu segùi de finì u campiunatu davanti a lù. Mi se fìse u giuddice ghe daieiva na punissiun ciù pesante che levàghe di punti, i ubbligàva a cattà Lopez e Mamede e a fàli zugà tutte e dumeneghe.

  2. Dedee luglio 16, 2006 a 10:10 am #

    spassky, ti ghe ragion da vende, ma mi sa che a convenscion de Ginevvra a o viett-a de infierì

Rispondi

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione /  Modifica )

Google photo

Stai commentando usando il tuo account Google. Chiudi sessione /  Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione /  Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione /  Modifica )

Connessione a %s...

%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: